Nástroje kvality – basic QMS prehľad noriem
Stanovenie cieľov:
Ukážeme Vám, ako rýchlo a prakticky môžete vstúpiť do efektívneho riadenia manažérstva kvality. Profitujte zo skúsenosti nášho top školiteľa a urobte s nami spoločne prvý krok k zostaveniu manažmentu kvality, k tvorbe dokumentácie ako je príručka kvality, popisy procesov a pracovné postupy. Okrem oboznámenia sa s riadením reklamačných procesov sa účastník naučí efektívne používať Metódu 8D. Práve pracovníci, ktorí nie sú z oddelenia kvality, by mali poskytovať odbornú podporu tímu 8D a dokázať metódu použiť aj pri riešení interných problémov.
Obsah:
- Úlohy v manažérstve kvality (plánovanie, kontrola a zabezpečovanie kvality)
- Základné informácie o téme 8D
- Pravidlá pri reklamácii
- Cyklus PDCA
- Štruktúra 8D reportov
- Nástroje pre systematickú identifikáciu príčin a analýza príčin
- Ishikawa
- 5W
- FMEA, basic prehľad
- Definícia a objasnenie pojmov PROBLEM SOLVING a základný rozdiel medzi: problém – príčina – následok – opatrenie
- Typy problémov a prístupy k ich riešeniu. PDCA princíp zlepšovania, význam
- Popis a analýza problému, špecifikácia problému
- Analýza príčin a výber kľúčových príčin
- Opatrenia na zamedzenie problémov
V rámci seminára Vám budú poskytnuté:
- Školiace podklady
- Skúsený školiteľ s praktickými znalosťami
- Príjemná atmosféra tréningu
- Obed a občerstvenie počas prestávok
- Dostatočný priestor pre výmenu skúseností a poznatkov
Cena:
359 € bez DPH na jedného účastníka / 2 dni
Ukončenie kurzu:
Certifikát o absolvovaní
Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov.